از رفتن و ماندن
اولی گفت: من نمیخوام از اینجا برم. این جمع، این درختا، این طبیعت، اصلاً دلم نمیاد اینا رو بذارم و برم.
دومی گفت: وقتی بری، اونجا هم...
(در ایران) ماندن و درمانده نشدن
اوضاع خوب نیست، آینده بیش از اندازه مبهم است و زندگی معمولی هر روز با بحرانهای تازهای روبهرو میشود. تقریباً همهی ما این سؤال را از...
به مهاجرت فکر کردن
بیایید کمی به عقب برگردیم. به روزهایی که نگه داشتنِ ریال مثل نگه داشتنِ آتش در کف دست بود. آنکه پولی نداشت، غم داشت و آنکه پولش را تب...